نوشته شده توسط : خادم سایبری

عاروتص شوع، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی میگوید که درباره ایران همه گزینه ها روی میز است و اسرائیل به هیچ وجه برای دفاع از خود به محدودیتهای دیپلماسی توجه نمی‌کند.

اشتاینیتز با بیان اینکه تهران در مصالحه با کشورهای غربی بر سر مساله هسته‌ای شکست خورده هشدار داد که تل آویو می‌تواند به طور یکجانبه علیه ایران و برنامه هسته‌ای این کشور اقدام کند.

وی به خبرنگاران گفت: نمیخواهم خیلی خاص بگویم اما همه گزینه ها روی میز است. ما هرگز حق اسرائیل برای دفاع از خود را به مسائل دیپلماتیک محدود نمیکنیم.

پوستر نابودی تل آویو فقط در 10دقیقه

برای دریافت اندازه اصلی بر روی عکس کلیک نمایید

ناخدای انقلاب : گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.

 Ayatollah Khamenei : Sometimes leaders of the Zionist regime threaten us. They threaten us with a military invasion, but I believe even they themselves know - and if they do not, they should know - that if they make a wrong move, the Islamic Republic will raze Tel Aviv and Haifa to the ground.

 



:: موضوعات مرتبط: ضد اسرائیل، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

شتباه نکنین، ضرب المثل درسته. وقتی یه مرد با ناموسش که هزار قلم آرایش داره و حجابش رو رعایت نکرده و لباس های تحریک آمیز و زننده پوشیده میره بیرون، بایدم منتظر این باشه که هزاران نفر به ناموسش نگاه کنن.

جلوی یکی رو میگیره جلوی دوتا رو میگیره اما میشه جلوی همه افراد رو گرفت؟ بله میشه. فقط کافیه حجاب خانومش رو حفظ کنه به همین راحتی.

در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟!!!

اما وقتی خود مرد و ناموسش بی حیا هستند درواقع دارن از چشم های هیز می خوان که نگاه کنن و لذت ببرند. اینجاست که می گن در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟

پ,ن : به حرمت شهادت خانم صدیقه کبری (س) تو این ایام فاطمیه حرمت نگه داریم. یه مقدار فاطمی زندگی کنیم. حتی برای چند لحظه...

منبع : معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: شهدا، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، جنگ نرم ، اهل بیت، حزب الله، محرم، فاطمیه، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
وشته شده توسط : خادم سايبري

Gucci را همه ما خوب میشناسیم. همون آقا رضای قوچان نژاد خودمون که تک ‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی رو زد و باعث سعود تیم ملی به جام جهانی 2014 شد و نام آقا رضا به عنوان اسطوره در ذهن همه ایرانی ها ماندگار شد. ملت غرق شادی صعود به جام جهانی بودن و همچنین شب عید هم رسید که یکدفعه آقار رضای ما سر از BBC و جشن یا بهتر بگم شوپارتی این شبکه به مناسبت عید نوروز 93 در آورد.

اوووو عجب شبکه ای هست BBC که به فکر اسطوره های ما ملت هست ایول دستش درد نکنه، هم برای نوروز باستانی ما جشن گرفته هم یکی از اسطوره های مارو دعوت کرده، به این میگن شبکه ملی...!!!

برای ایران اسطوره باشیم یا برای BBC ؟

بله به همین راحتی شبکه بهائی که مروج بی بند و باری و همجنس بازی هست و ید طولایی در خیانت در حق ملت شریف ایران که از کودتای 28 مرداد گرفته تا فتنه 88 و بعد از آن را دارد، با بکارگیری یک اسطوره ورزشی، چهره کریه خودش رو در نزد ملت خوب جلوه میده.

گلایه ای از رضا قوچان نژاد نداریم بخاطر سالهای زیادی که خارج از ایران زندگی کرده و به احتمال زیاد هنوز ذهنش با مسائل اینچنینی درگیر نشده ولی از مسئولین فوتبالی کشور هم گلایه داریم و هم انتظار روشنگری و فرهنگسازی.

این تیم ملی قرار است مقابل چشم های میلیون ها نفر در کل دنیا به عنوان نمایندگان فرهنگی، مذهبی و ورزشی کشور حضور پیدا کنند پس باید باتوجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری، عرق ملی ، فرهنگی و مذهبی در آن ها به خوبی روشن شود و این امر جهاد فرهنگی مسئولان فوتبال کشور را می پذیرد.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، جنگ نرم ، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

مایکل مان سخنگوی کاترین اشتن در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد: اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی دیدار با فعالان زن به مشکلات آنها گوش داده است. وی ادامه داد: ما نگران حقوق بشر در ایران هستیم و این موضوع مهمی برای خانم اشتون است.

همانطور که معبر سایبری فندرسک پیش بینی کرده بود پس از بهانه انرژی هسته ای، دشمنان ایران به دنبال بهانه دیگری برای ادامه تحریم ها و فشار ها علیه ایران خواهند رفت. اینبار نقض حقوق بشر در ایران بهانه جدید است. حقوق بشری که از آن دم می زنند مانند عدم حقوق همجنسبازان، اعدام قاچاقچیان و مجرمان و حصر فتنه گران است.

حال سؤال ما از خانم اشتن این است اگر ایران ناقض حقوق بشر است پس چرا به ایران جایزه صلح نوبل نمی دهید؟

خانم اشتن به ایران جایزه صلح نوبل بدهید

از جمله افرادی که برنده جایزه صلح نوبل شده اند می توان به : مناخم بگین اولین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، اسحاق رابین پنجمین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، شیمعون پرس نهمین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس،دالای لاما رهبر بودایان و عامل کشتار مسلمانان میانمار، جیمی کارتر سی و نهمین رئیس جمهور آمریکا، شیرین عبادی از خائنین به ایران و حامی گروهک های تروریستی، باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا،اتحادیه اروپا و ... اشاره نمود.

بنابر این با توجه به سوابق درخشانی که این افراد برای دریافت جایزه صلح نوبل دارند ایران نیز با توجه به تعاریف غربی ها شایسته دریافت این جایزه بین المللی است. پس خانم اشتن به ایران هم بخاطر نقض حقوق بشر جایزه صلح نوبل بدهید.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، اهل بیت، حزب الله، حرف حساب، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آسوده بخواب علیرضا، آسوده بخواب آرمیتا اینجا دنیا علیه شماست. اینجا هر روز پرونده اتهامات شما و پدرانتانسنگینتر می شود.

 یک روز برچسم افراطی بودن و یک روز برچسب کم سوادی و امروز مباح دانستن خون پدرانتان. اینجا زشت کلامی گفت اسرائیل، قاتل پدرانتان را به رسمیت می شناسم. اینجا هر روز چهره شیطان را بزک می کنند و چهره شما را اهریمنی. لابد فردا نوبت دادگاهی شدن شماست...

 صادق زیبا کلام (زشت کلام) عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم، گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسمچرا که سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.

خون پدران علیرضا و آرمیتا مباح شد...

آقای زشت کلام شما از کدام سازمان ملل حرف می زنید؟ سازمان مللی که حقوق همجنسبازان را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که کشتار مردم غزه را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که تحریم های کشور خودمان را به رسمیت می شناسد؟ اصلاً سازمان ملل ملاک ماست؟ یکدفعه بفرمایید من امام خمینی (ره) را به رسمیت نمی شناسم...

نکته جالب: دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی هم گفتند اخیراً درصد اخراج و منع تدریس اساتید مذهبی افزایش پیدا کرده و در مقابل پرونده کار برخی از اساتید با پرونده های معلوم الحال بازتر شده است....

پ,ن: از نفرین خوشم نمیاد اما آقای زشت کلام لعنت خدا بر تو باد اگر حرفت را پس نگیری. آقای زشت کلام امیدوارم با شارون و نتانیابو محشور شوی. ای بردگان سکه لعنت بر شما مرگ ضد ولایت فقیه مرگ بر کسانی که از خانواده های شهدا خجالت نمی کشند و میخندند ...

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، القاعده، جنگ نرم ، اهل بیت، حزب الله، دکتر حسن روحانی، امام زمان، سوریه، محرم، کاریکاتور، ضد آمریکایی، قدس، جهان اسلام، خنده دار، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

پس از فاش شدن متن توافقنامه ژنو (ترکمنچای) و شروع شدن مجدد توهین ها و تحریم ها علیه ملت شریف ایران، عده ای با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند هیچکس نباید مذاکره کنندگان را سازشکار بداند خواستند این خفت و فضاحت را گردن رهبر معظم انقلاب بیندازند و بین مردم شایعه کردند که تمام متن های توافقنامه باهماهنگی رهبر معظم انقلاب امضا شده اند.

حتی رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه آقای روحانی که پیروزی های بدست آمده در توافقنامه ژنو را نگاشته بودند فرمودند: آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر است (نه متن توافقنامه ژنو).

رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 آذر ماه سال 92 نیز فرمودند: من اصرار دارم بر تثبیت حقوق ملت ایران. از جمله مسئله ی حقوق هسته ای؛ اصرار داریم بر اینکه از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نباید بشود. ما البته در جزئیات این مذاکرات مداخله نمی کنیم.

رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات دخالت نمی کنم

اما رهبر معظم انقلاب بار دیگر به همگان ثابت کردند که چقدر آینده نگر هستند. ایشان در 28 بهمن 92 فرمودند: من امسال روز اوّل سال ۹۲ در مشهد در جوار مرقد ثامن‌الحجج اعلام کردم؛ گفتم من حرفى ندارم؛ بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فکر میکنند در قضیّه‌ى هسته‌اى ما با آمریکایى‌ها مذاکره کنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاکره کنید؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتم من خوشبین نیستم؛ مخالفتى نمیکنم امّا خوشبین نیستم.

حال دولت باید خوب بداند اگر برای این دوره کوتاه چهارساله می خواهند به بیگانگان باج بدهند تا چند صباحی مملکت گل و بلبل بشود تا بتوانند برای هشت سال بعد رأی جمع کنند این صحبت رهبر معظم انقلاب را هم بخوانند که فرمودند :‌ یک خطوط قرمزی وجود دارد، یک حدودی وجود دارد، این حدود باید رعایت بشود...

پ,ن: دولت گرامی ملت تمام تحریم ها را تحمل کرده اند و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. اما اینکه تحریم بشویم و هم توهین بشنویم هم تعلیق، اینجا دیگر بحث دیگریست...


:: مطالب مشابه : سیدعلی خامنه ای - روشنگری



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

هنوز خیانت های جریان انحرافی در حق ملت را از یاد نبرده ایم. جریانی که باعث خیلی ناراحتی ها در کشور شد. دل خیلی ها را شکست. حتی دل سید علی را. اما اوج کینه این جماعت از انقلاب و ولایتمداران آنجا بود کهمشایی در انتخابات رد صلاحیت شد. از آن موقع بود که فوج فوج پیامک می فرستادند که ما در انتخابات شرکت نمی کنیم.

کینه های این افراطیون تهی مغز با تمسخر و توهین به آیت الله خاتمی و آیت الله جنتی و حتی در خیلی از موارد به رهبر معظم انقلاب برای همگان واضح تر شد که آن ها قصد تخریب نظام را از درون دارند. درست همان چیزی که مخالفان انقلاب سخت به دنبال آن بودند.

اما نکته از آنجا جالبتر می شود که این گروه افراطی و کینه ای در اقدامی جدید در چند روز اخیر شروع به ارسال پیامک هایی کرده اند که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت نخواهیم کرد. این موج به شبکه های اجتماعی نیز رسیده است و در پیچ هایشان اعلام می کنند بخاطر نبودن مشایی و احمدی نژاد در این نظام، ما نیستیم و این نظام دیگر اسلامی نیست...

خفاشی به نام مشایی

آنها آنقدر احمق و کوته فکر هستند که نمیدانند جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت استوار شده است و رئیس جمهورها می آیند و می روند و نمی توانند در اصل نظام تصرفی ایجاد کنند. حال آنکه اگر شما با اصل نظام مشکل دارید پس با ولایت و امامت هم مشکل دارید.

نکته جالب دیگر اینست که همین اشخاص مانند سرکرده خودشان تب بل هوسی دارند و با نگاهی به صفحاتشان درشبکه های اجتماعی در می یابیم که چقدر از اسلام بو برده اند زیرا که در صفحاتشان پر است از پسندهایخوانندگان و بازیگران و فیلم هایی که مضمون سکس دارند. حال این ها می خواهند به ما بگویند این نظام دیگر اسلامی نیست.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ضد اسرائیل، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: ضد مشایی , خبر,
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1392 |
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد